HAAT

Hier kunt u de wat oudere berichten vinden.
Plaats Bericht

HAAT

Berichtdoor eirrah » 17-07-2012 12:46

Haat ??

Baloe was weer eens foto's aan het kijken van mij, iets wat mij altijd wel een erg" gewichtig" gevoel geeft, beer Baloe van zn krukje af achter de pc en loeren……

Plots een kreet, Eirrah wrom laten ze die wolven toch in het berenbos loslopen bij de beren?
Daar baal ik nu wel eens van, steeds moeten ze zich verdedigen zonder dat ze wat kwaads hebben gedaan of in de zin hebben….

Afbeelding

Baloe, wolven zijn van die "dappere" schepsels, dus niet, vooral in een groep aanvalluh !! en graag tegen een eenling dan durven ze vooral, met meerdere de helden.
Keer op keer, maar Baloe je weet toch en kan dat zien op de plaatjes de beer slaat de wolven zo van zich af.
Dat het vervelend is en telkens weer een repeterende breuk is dat aanvallen, tja daar wordt de beer wel eens moe van jongen sprak ik plechtig.

Afbeelding

Baloe schudde zijn wijze hoofd, toch steeds tegen beter weten zo'n raar gedrag, het waarom bezig blijven en zijn i.p.v. eens vertrouwen en vriendschap te sluiten?

Tjee Eirrah de wolven lijken soms op de mens volgens mij, die doen ook niet anders wat ik zo zie en merk rolde er plots uit zn bekkie.

Ik keek op als gestoken door een angel, Bloetje toch man beer dat kan je zomaar niet roepen.
Eirrah ik mag niet langdradig zijn anders zou ik verder best uitleg willen geven …… :mrgreen:

Eirrah.-
Dwarsliggers zijn nodig om de rails recht te houden
eirrah

advertentie

Re: HAAT

Berichtdoor pamatru » 17-07-2012 1:19

Hoi, hoi

Ja duidelijk , en.........wie de schoen past trekke hem aan (in mensen taal), toch...... ?

Groetjes,
Pam.
pamatru

Re: HAAT

Berichtdoor Riky » 22-07-2012 7:59

Mooi verteld Harrie .
Waar haal je het vandaan .

Riky.
Geen.
Riky

Plaats Bericht

Keer terug naar Publiek Archief