festivals
4 berichten • Pagina 1 van 1
festivals
Het is zomer, dus we worden weer overspoeld met festivals, braderieën en andere evenementen. Eigenlijk vind ik hier allemaal niets aan. Het is overal het zelfde en het is overal (veel te )druk. (natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen, hoor)
Wat vind u van al die activiteiten? Gaat u daar naartoe?
Gerdina
Gerdina
- gerdina
Re: festivals
gerdina schreef:Het is zomer, dus we worden weer overspoeld met festivals, braderieën en andere evenementen. Eigenlijk vind ik hier allemaal niets aan. Het is overal het zelfde en het is overal (veel te )druk. (natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen, hoor)
Gerdina
Gerdina het is toch geen *must* dat je dit soort zaken af en naloopt?
Enne overspoelen... ??? nou meer de regen steeds vind ik, ook niets aan
Dwarsliggers zijn nodig om de rails recht te houden
- eirrah
Ja festivals even er op inhaken
op 7 8 en 9 september weer het grote shantyfestival in Rotterdam meer dan 40 shantykoren en groepen treden er dan op. Locatie aan de oude haven en wijnhaven leuvehaven en diverseplaatsen in het centrum van Rotterdam. Een grote tent voor meer dan 600 personen word geplaatst aan de wijnhaven naast de kunstacademie tegenover station blaak. Vrijdagavond de grote openingsavond in de feesttent eigenlijk voor sponsoren groepen uit binnen en buitenland verzorgen de openingsavond. aanvang 7 september om 8 uur maar als je tijdig aanwezig kan je er gratis bij zijn. Ik zelf ben accordeonist in shantykoor Rotterdam en treed daar vrijdagavond ook op. als je zegt dat je voor Hans komt de accordeonist van shantykoor Rotterdam krijg je gelijk een toegangskaart Tot ziens dan maar
op 7 8 en 9 september weer het grote shantyfestival in Rotterdam meer dan 40 shantykoren en groepen treden er dan op. Locatie aan de oude haven en wijnhaven leuvehaven en diverseplaatsen in het centrum van Rotterdam. Een grote tent voor meer dan 600 personen word geplaatst aan de wijnhaven naast de kunstacademie tegenover station blaak. Vrijdagavond de grote openingsavond in de feesttent eigenlijk voor sponsoren groepen uit binnen en buitenland verzorgen de openingsavond. aanvang 7 september om 8 uur maar als je tijdig aanwezig kan je er gratis bij zijn. Ik zelf ben accordeonist in shantykoor Rotterdam en treed daar vrijdagavond ook op. als je zegt dat je voor Hans komt de accordeonist van shantykoor Rotterdam krijg je gelijk een toegangskaart Tot ziens dan maar
gewoon gezellig zit in 2 shantykoren heb een kajuitboot van 8 meter hobby fotografie ga graag naar de sauna
- NiceHans57
Hoi Gerdina,
Daar kan ik kort in zijn wat betreft bradarien en dergelijke;een gezien allemaal bekeken!!!!
zefke
Daar kan ik kort in zijn wat betreft bradarien en dergelijke;een gezien allemaal bekeken!!!!
zefke
- ekfez
4 berichten • Pagina 1 van 1
Keer terug naar Publiek Archief