Beetje melancholiek

Hier kunt u de wat oudere berichten vinden.
Plaats Bericht

Beetje melancholiek

Berichtdoor eirrah » 25-06-2012 10:52

Rondje Blijdorp gemaakt, nu alleen, al weer wat langer geleden met z'n drieen.
De man die mij ooit het enthousiasme voor de fotografie heeft bijgebracht, zo ook het zwart wit ontwikkelen van de film en afdrukken in de donkere kamer.
Ja toen...nu de digi, kaartje in de pc en de foto's rollen er zo uit zittend aan een bureau.
Toen mijn vrouw, die aan het dia's maken verslaafd was.
Dat was toen....
Hier en nu is dat alleen ik nog over ben, door Blijdorp loop elke keer weer met gemengde gevoelens.
Zeikerig ?? ach geef het maar een naam, een beetje grof ja.

Afbeelding

De dieren geven de afleiding, het fotograferen ook en Vicks, ijsbeer donderstraal is weer druk bezig met donderjagen, leuk om te zien het kontakt maken met de mensen via de ruit die nu gebarsten is...

Afbeelding

Bokito nog steeds booskijkend naar de hoge omheining waar die nu echt niet meer overheen komt, no wy, met dank aan de dame die hem gek maakte met o.a. bekken trekken en blijven aankijken, wat heet, dierenliefde, pppfftt.

Afbeelding

De jonge leeuwen lekker bezig, ook leuk om te zien, speels.
Een kindje in de kinderwagen roept iets en ik kijk en lach, direkt een paar primende ogen naar mij, man, kijkt naar jong kind en lacht, vast een vieze man.....tja, met dank aan....pppffttt. Beter om maar niets te zeggen zeker als je alleen als man daar loopt....
Alleen, wat nu oude zeurpiet, er zijn er zo veel alleen door wat voor oorzaak dan ook, blijf je nu steeds daarover mekkeren?
Ja, ik blijf dat inderdaad doen......iemand niet meer benoemen, het er oiver hebben, dan ben je hem of haar pas echt vergeten.

Toen het mij was overkomen zat ik op een badmintonclub en een van de mensen een aardige vent sprak mij bemoedigend toe, ik zat daar als ondier te simmen, sloeg alle shuttles aan barrels en de man begon zijn verhaal.
Eirrah ik maakte het zelfde mee, ik keek hem aan of ik het "alleenrecht" daar op mocht hebben, de man ging onverstoorbaar verder, Eirrah verkijk je niet aan al die "gelukkige" gezichtjes die je overal ziet en mensen saam.
Ik zei niets en dacht alleen, Eirrah die z.g. leuke koppies in die auto's als voorbeeld, je moest een weten wat daar achter schuilt.
Gaan ze naar de stad b.v. auto met moeite geparkeerd en het eerste schelden is er al, jengelende kids en pa en ma bekvechten verder.
Sfeertje....poeh poeh en dat was een, verderop 2 mensen bonje maken over wat ze nu wel of niet gaan eten.
Vrouw in paskamer en man roept, blijven we passen ik ben ut zat.....
Wachten voor de kassa met een rij van hier tot Tokio
Lache bekkies, nou nee en dat zijn een paar voorbeelden.

Eirrah zei de badminton man soms kan alleen zijn zelfs een zegen zijn, je gaat je eigen weg, geen verantwoording aan een ander je doet gewoon.

Ik zei kom we gaan weer spelen, liet de shuttle heel, verloor wel een aantal punten want aan wat anders denken en spelen gaan niet echt saam.

En zo weer recht zo die gaat, een clown met pijn, ja net zoveel als die andere "clows", kom op oude zeikerd gaan.
To be or not to be......
Eirrah.-

Afbeelding
Dwarsliggers zijn nodig om de rails recht te houden
eirrah

advertentie

Re: Beetje melancholiek

Berichtdoor an1 » 26-06-2012 7:03

Ouwe zeikerd ?????? Och eirrah, dat mag altijd- je zal het nog wel meemaken -dat je met de jaren ( ja, je leest het goed !) jaren, daar nog last van kan hebben .
Zelfs na 15 jaar heb ik dat zo af en toe nog-dan ben ik voor mezelf niet te genieten -ha- laat staan voor 'n ander.
Je lieve maatje- waarmee je leefde -alle liefde en leed deelde- kom zeg- het is niet niks !
Die pijn is iets wat je niet zomaar kwijt raakt- Alles krijgt op z'n tijd 'n plekje-dan blijven alleen de lieve herinneringen -die je samen deelde- over en kan je toch weer genieten van bepaalde dingen-die je ooit samen deed.
Hopelijk heb je wel iemand in je omgeving waarmee je praten kan ( als je dat wilt ?) zoniet ???? Knap dat je dit alles met ons wilt delen-vind ik moedig !
lieve groet An
wat het leven ook geeft?
blijf positief.
an1

Berichtdoor NiceHans57 » 14-07-2012 2:09

ja ik was ook nog een dagje in blijdorp tijdens het uirusten is er een foto van mij gemaakt
Bijlagen
hans rustend.jpg
hans rustend.jpg (94.6 KiB) 539 keer bekeken
gewoon gezellig zit in 2 shantykoren heb een kajuitboot van 8 meter hobby fotografie ga graag naar de sauna
NiceHans57

Berichtdoor LisaB » 14-07-2012 5:10

Zie je wel.....mannen zijn primaten. Hans levert het bewijs :mrgreen:
Onkruid is het verzet van de natuur tegen het bewind van de tuinlieden

LisaB

Plaats Bericht

Keer terug naar Publiek Archief