advertentie:
sponsor

Teleurgesteld

Heeft u suggesties, opmerkingen, klachten of verzoeken? Plaats ze hier. Tevens staat hier nieuws over Seniorencafe.nl.

Moderator: Redactie

Plaats Bericht

Teleurgesteld

Berichtdoor Rhea » 14-07-2010 11:57

Beste seniorencafe en bezoekers.

Ik denk er over om seniorencafe te verlaten.
De ongeïnteresseerdheid voor het forum (enkelen daargelaten) is niet bepaald een stimulans om door te gaan.
Hierbij treft Berto geen schuld, want ook hij heeft zich honderd procent ingezet voor dit seniorencafe.
Op het ogenblik heb ik het gevoel als een plantje te zijn dat geen water meer krijgt.
Beloften zoals mogelijkheden om een berichtje te wijzigen,
op het gebruikers-paneel te komen, het contactformulier te gebruiken etc. zijn niet gehonoreerd.
Sommigen waar ik regelmatig e-mail contact mee had laten niets meer van zich horen tenzij ik iets mail.
Kortom ik denk er nog eens serieus over na om seniorencafe te verlaten.

Vriendelijke groeten Rhea.
Vriendschap geeft ogen aan de afstand en een stem aan de stilte

Rhea

advertentie

Re: Teleurgesteld

Berichtdoor noti » 14-07-2010 3:05

Lieve Rhea,

ik kan het me zo voorstellen dat je teleurgesteld bent in de gang van zaken hier op dit forum!
Ook mij is het opgevallen dat er zo weinig interesse is om aan het eea mee te werken.
Zo af en toe plaats ik zelf wat maar ,k krijg ook niet iedere dag inspiratie.
Rhea ik wil jou zeggen dat ik grote bewondering voor jou heb zoals je toch iedere dag weer jouw creativiteit hier op dit forum laat zien.
Juist mensen zoals jij dienen gehonoreerd te worden met zoiets simpels als het aanwezig zijn van een contactformulier.
,k Hoop van ganzer harte dat "'men"'ziet!
Lieve Rhea knuffel van Noti
\"TERWIJL MEN UITSTELT TE LEVEN
RAAST HET LEVEN VOORBIJ\"!
noti

Berichtdoor Rhea » 14-07-2010 6:40

Afbeelding
Lieve Noti bedankt voor je steun, ik hoop dat anderen ook zullen proberen om wat meer tijd te schenken aan het forum, zodat we een enigszins levendige activiteit krijgen meer dan tot nu toe.Wel Noti ik wacht af.
Groetjes van Rhea

Rhea

Berichtdoor Shana » 14-07-2010 9:35

Dag Rhea,

Kan me goed jouw teleurstelling begrijpen en vind het erg jammer dat het niet loopt zoals je zou willen.
Ben hier nog niet zolang en kwam eigenlijk voor het Forum, maar zal je eerlijk zeggen dat ik het een ingewikkelde site vind, onoverzichtelijk en voor mijn gevoel veel te veel weer onderverdeeld, ik zie als het ware door de bomen het bos niet meer.
Ook dat gescrol naar beneden om bij de laatste reactie te komen vind ik onlogisch, naar mijn idee was het beter om de reactie's bij een bericht erachter te plaatsen, beetje moeilijk om uit te leggen maar dat je kunt reageren en op reactie'kunt klikken om die te lezen, zal wel wat warrig overkomen maar laat het maar zo.
Dus dit Forum is niet echt iets voor mij, helaas, chat soms hier nog eens, wat ik ook nog nooit eerder had gedaan.
Vind het ook jammer dat hier geen mailbos-systeem is.

Met hartelijke groet, Shana.
=====================================================
Shana

Berichtdoor Rhea » 15-07-2010 8:56

Afbeelding

Shana bedankt voor je reactie.
Hopelijk gaan we de komende tijd verbeteringen zien.
Fijne dag nog.

Groetjes van Rhea

Rhea

Berichtdoor Berto » 15-07-2010 5:59

Hallo Rhea,

Ik kan best begrijpen dat de mensen teleurgesteld zijn als het forum niet zo best loopt .
Maar je moet de handdoek niet in de ring gooien het moet juist een stimulans zijn om door te gaan om op het forum te blijven schrijven , ik weet zeker dat de mensen het lezen wat er zo wordt geschreven niet alle mensen zullen een reaktie geven .
Ik heb ook anderhalf alleen moeten strijden om de mensen bij elkaar te houden, ik ben ook gebleven als moderator maar ik ben ook terleurgesteld dat ik moet horen vanuit een vertrouwde bron dat iemand mij weg wilt hebben , ik zal duidelijk zijn ik ga niet weg bij Senioren - cafe , zolang Menno mij het vertouwen geeft en mijn steun geeft blijf ik als moderator . Naturlijk zal het allemaal beter moeten gaan zoals het forum en de chat . Ik ga zo snel mogelijk telefonisch contact zoeken met Menno en de problemen met hem bespreken .

Rhea, wees niet teleurgesteld als het even niet lekker gaat met alles maar zet je schouders eronder je schrijf zulke mooie dingen dat je wel moet doorgaan op het forum, ik weet van je dat je voor hete vuren heb gestaan vooral met je boeken die je uitgeeft .

Met vriendelijke groet,
Berto.
Berto
Moderator

Berichtdoor Rhea » 15-07-2010 7:17

Afbeelding

Berto tegen zulk aantal argumenten kan ik niet op.
Je hebt me weer over de streep getrokken.
Zoals jij dapper doorging altijd, daar kan ik niet bij achterblijven.
Ik zal doorgaan en hoop dat ook Menno nu eens de tijd neemt om een aantal verzoekjes te honoreren.
Zodat ook jij als moderator datgene kan doen wat nodig is voor het goed functioneren van het forum en ook van de chat.
Bedankt voor je steun we gaan ervoor.

Groetjes van Rhea

Rhea

Berichtdoor JohnK » 15-07-2010 7:54

Rhea deze site is nog steeds....
underconstruction16.gif
underconstruction16.gif (11.33 KiB) 394 keer bekeken

Duurt best wel lang. Menno heeft er denk ik niet zo veel zin meer in. Zie bv. ook het onderwerp; fotowedstrijd enz. enz.
Afbeelding
Ga nooit sneller dan je beschermengel!
JohnK

Berichtdoor seniorencafe » 16-07-2010 8:09

Beste mensen,
Menno is momenteel 3 weken op vakantie. Zodra hij terug is zullen we alle wensen en problemen zorgvuldig onder de loep nemen om vervolgens een geschikte oplossing te bedenken. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Groet,
Koos
Help Seniorencafe.nl! Schrijf recepten of artikelen help op het forum of de chatbox of promoot Seniorencafe.nl. [url=http://www.seniorencafe.nl/over-seniorencafe]Kijk hier voor meer info.[/url:]
seniorencafe
Site Admin

Berichtdoor sniper1 » 21-07-2010 7:35

lieve mensen
berto doet wat ie kan doen.
menno is met vakantie dus,,
gewoon afwachten.

sniper
sniper1

Berichtdoor girl » 27-07-2010 11:02

Hoi Allemaal,
Het is jammer dat er niks wordt geplaatst.
Maar het is vrijblijvend en Menno kan daar niks aan doen.
is al eerder fout gelopen.
Veel zijn er ook op facebook aan het boerderijen.
Mis het hier wel altijd met veel plezier hier geplaatst.
Lieve groetjes aan Allen.
girl

Plaats Bericht

Keer terug naar Suggesties, Opmerkingen & Nieuws