Ven013
Moderator: Redactie
10 berichten • Pagina 1 van 1
Ven013
Beste chatters,
ik heb besloten definitief chatland te gaan verlaten, de reden weet allen ik en is verder eigenlijk ook niet relevant.
Ik heb de afgelopen jaren veel leuk chatters ontmoet en met de meeste heb ik de afgelopen jaren vele leuk uren op de chat door gebracht.
Toch hebben prive overwegingen mij doen besluiten definief van de chat te verdwijnen, ik wil degene met wie ik de afgelopen jaren vele leuke uren op de chat heb doorgebracht daarvoor bedanken. Sommigen heb ik op Hyves of MSN dus met hen zal het contact wel in stand blijven, voor de anderen het ga jullie goed.
Met vriendelijke groet,
Ven013
ik heb besloten definitief chatland te gaan verlaten, de reden weet allen ik en is verder eigenlijk ook niet relevant.
Ik heb de afgelopen jaren veel leuk chatters ontmoet en met de meeste heb ik de afgelopen jaren vele leuk uren op de chat door gebracht.
Toch hebben prive overwegingen mij doen besluiten definief van de chat te verdwijnen, ik wil degene met wie ik de afgelopen jaren vele leuke uren op de chat heb doorgebracht daarvoor bedanken. Sommigen heb ik op Hyves of MSN dus met hen zal het contact wel in stand blijven, voor de anderen het ga jullie goed.
Met vriendelijke groet,
Ven013
- Ven013
Re: Ven013
Ven ik respecteer je besluit maar ik zal je verschrikkelijk missen. Veel goeds toegewenst en de groetjes van Rhea.

Vriendschap geeft ogen aan de afstand en een stem aan de stilte
-

Rhea - Berichten: 864
hallo ven
het is heel jammer maar begrijp het wel
ik wens je heel veel succes verder
we spreken elkaar wel weer eens
groetjes paula
het is heel jammer maar begrijp het wel
ik wens je heel veel succes verder
we spreken elkaar wel weer eens
groetjes paula
- paulina
Hallo Ven ,
Ik ken jou al een paar jaar van Seniorencafe we hebben nog een tijdje samen gewerkt als moderator .
Jan, ik ga geen afscheid nemen van je , ik weet zeker dat je weer eens terug komt ? Jan het ga je goed .
Groet,
Berto .
Ik ken jou al een paar jaar van Seniorencafe we hebben nog een tijdje samen gewerkt als moderator .
Jan, ik ga geen afscheid nemen van je , ik weet zeker dat je weer eens terug komt ? Jan het ga je goed .
Groet,
Berto .
- Berto
- Moderator
Hallo Ven. Ook ik wil je heel veel succes en geluk wensen . Als ik je zag op de chat hebben wij wel eens leuk gepraat. Hoop datr je afscheid niet voor altijd is .Liefs Shojo
- shojo
Hoi Ven ik hoorde ook op de chat dat je de boel ging verlate, vandaar dat ik even op het forum kwam spieken. Het ga je goed ,misschien zien we je nog eens onderweg staan met je wagen
Groeten van deze kant .
Juvat Inconcessa Voluptas
-

paulP - Berichten: 97
Hoi Ven.
Jammer dat je ermee ophoud met het chatten .
Ken je nog wel niet zo lang maar ik vond je altijd een nette chatter .
Kom zelfs hier nog niet zo lang net 1 jaartje,maar chat al
bijna 12 jaar en op de manier dat iemand chat kun je toch wel merken wat voor persoon dat dat is.
Ik spreek je nog op mijn Hyve s.
Doeiii.
Riky xxx
Jammer dat je ermee ophoud met het chatten .
Ken je nog wel niet zo lang maar ik vond je altijd een nette chatter .
Kom zelfs hier nog niet zo lang net 1 jaartje,maar chat al
bijna 12 jaar en op de manier dat iemand chat kun je toch wel merken wat voor persoon dat dat is.
Ik spreek je nog op mijn Hyve s.
Doeiii.
Riky xxx
Geen.
- Riky
hoi ven,
kom je nog even -beter laat dan nooit-
jammer kende je al jaren, maar wie weet? daarom zeg ik hasta la vista ven, het ga je goed.
houdoe, alicia
.gif)
- alicia55
Hee allemaal,
jullie ook bedankt voor de vele leuke uren die we gechat hebben en de reacties op mijn beslissing om niet meer te chatten. Bedenk dat de werels soms kleiner is dan we denken wie weet komen we elkaar nog ergens tegen.
Groetjes,
Ven
jullie ook bedankt voor de vele leuke uren die we gechat hebben en de reacties op mijn beslissing om niet meer te chatten. Bedenk dat de werels soms kleiner is dan we denken wie weet komen we elkaar nog ergens tegen.
Groetjes,
Ven
- Ven013
Chossie Ven, dat is een weloverwogen beslissing geweest...Laat je je nu ook uitschrijven en geldt dat voor Pasja ook?
Veel geluk voor de toekomst voor jullie beiden en wie weet : tot ziens , waar dan ook...
Warme groet Fleur.
Veel geluk voor de toekomst voor jullie beiden en wie weet : tot ziens , waar dan ook...
Warme groet Fleur.
De sterkste zoetsof is vriendschap !
-

fleur - Berichten: 27
10 berichten • Pagina 1 van 1