advertentie:
sponsor

De chatbox is weer online

Hier kunt u alles over de Seniorencafe.nl Chatbox kwijt.
Plaats Bericht

De chatbox is weer online

Berichtdoor seniorencafe » 13-05-2008 9:03

Beste Chatters,

De chatbox is vanaf vandaag (13 mei) weer helemaal online. Jullie kunnen gewoon weer inloggen met de bekende login-gegevens.

Bent u het wachtwoord van uw lidmaatschap vergeten dan kunt u dit opvragen via de onderstaande link:
http://www.seniorencafe.nl/forum/profile.php?mode=sendpassword

Met vriendelijke groet,

Menno
Help Seniorencafe.nl! Schrijf recepten of artikelen help op het forum of de chatbox of promoot Seniorencafe.nl. [url=http://www.seniorencafe.nl/over-seniorencafe]Kijk hier voor meer info.[/url:]
seniorencafe
Site Admin

advertentie

Re: De chatbox is weer online

Berichtdoor Bosmotje » 15-05-2008 4:35

seniorencafe schreef:Beste Chatters,

De chatbox is vanaf vandaag (13 mei) weer helemaal online. Jullie kunnen gewoon weer inloggen met de bekende login-gegevens.

Bent u het wachtwoord van uw lidmaatschap vergeten dan kunt u dit opvragen via de onderstaande link:
http://www.seniorencafe.nl/forum/profile.php?mode=sendpassword

Met vriendelijke groet,

Menno

Een goede middag,
Helaas is het voor diverse mensen nog steeds onmogelijk om op de chat te komen en in te loggen.
Krijgen telkens de melding dat de ingevoerde gegevens niet herkend worden.

Groetjes.........
Bosmotje

Berichtdoor Lena » 03-06-2008 2:52

Hallo,
Ik kom eens informeren of je al tijd hebt kunnen maken om geregistreerde leden die nu niet kunnen inloggen hun account na te kijken.
Het zou toch wel eens fijn zijn als je hier eens wat meer info over de gang van zaken zou plaatsen.
Zelf laat ik al iemand onder mijn naam inloggen maar dat is niet de weg.
Lena

chat

Berichtdoor essie » 05-06-2008 6:19

:lol: halloooooo allemaal

waar zijn toch al onze chatters gebleven
elke keer als ik inlog wat eerst steeds niet kon
is er niemand jammer hoor van deze chat
dus ik stel voor mensen die hier al kwamen kom weer eens gezellig in de ochtend langs we hadden het altijd wel heel gezellig
en als je niet in de ochtend kan kom dan eens langs op je vrije uren
lijkt me leuk als we elkaar weer eens hier zien

lieve groeten van essie
essie

Berichtdoor riane » 28-07-2008 2:18

hallo tot mijn grote verbazing lees ik bij inloggen dan ik een ban heb :( wie kan mij vertellen wat de reden daar voor is groetjes riane
riane

Berichtdoor leo37 » 29-07-2008 9:05

RIANE,
Als jij het niet weet. Wie op de chat moet het dan weten?
Het lijkt me beter als je de vraag steld onder "CONTACT", links op het Forum. Daar kun je vragen stellen aan de direktie.
Succes, Leo
Wij houden van de zon.
leo37

Deze week was ik aanwezig en een wachtwoord aangevr.wat nu?

Berichtdoor Irene » 12-08-2008 4:48

Ja daar zit ik dan weer, ik had behoefte om even wat te praten.

Van de week lukte het om op de chat te komen en ineens ben ik weer gebanned. Ik ben mij verder van geen kwaad bewust.

Mensen als een banned zo belangrijk is, waarom kon ik van de week wel op de chat komen en vandaag dinsdag 12 augustug niet?

Is dit niet een chatbox om communicatie tussen mensen te bevorderen en nog wel een senioren-chat, zonder mensen lastig te vallen en lelijke dingen tegen elkaar te zeggen.

Nu ik laat het maar even over mij heen komen. Ik hoor het verder wel een keer.

groetjes van Irene
Ik ben een vrouw en ik heb 3 kinderen
Ik ben op de chat voor een aanspreekpunt en gezelligheid en hopelijk iemand te treffen voor gesprekken via msn voor vriendschap
Irene

Berichtdoor girl » 12-08-2008 6:55

Irene ik denk dat er iets fout is en niks met bannen te maken heeft.

Je moet elke keer opnieuw inloggen op het forum en dat zou ook opgelost zijn.
girl

Berichtdoor JohnK » 26-06-2010 11:19

Gisteravond ging de chat ineens op de schop, en nu wil ik inloggen en ben geband, zeer vreemd het wordt wel tijd dat de chat eens echt gaat werken!!
Afbeelding
Ga nooit sneller dan je beschermengel!
JohnK

Berichtdoor Berto » 30-06-2010 6:22

Beste John,

Je was niet geband van Senioren cafe .
Maar ik heb je vrij gemaakt van de chat om zo weer in te kunnen loggen .
Heel vervelend voor iedereen die dit is overkomen het is niet klant vriendelijk en ben het eens met de mensen die boos zijn .
Maar niet boos zijn op mijn allemaal , ik kan er niks aandoen dat het allemaal nog niet werk zoals het hoort .
Als ik het voor zeggen heb laten we weer terug keren naar Bribble daar had ik alles onder controle , de ban die ik zelf weer ongedaan kon maken , iemand een kick geven als een persoon vervelend aanwezig was op de chat , en het laatste de controle op de de dubbele namen die mensen namen op Senioren cafe , nu weet ik zeker dat er mensen binnen komen met verschillende namen en dat is niet de bedoeling .
Ik heb geen toegang op database en op meer instellingen die een moderator wel moet hebben om zijn werk goed te kunnen doen .
Ik vraag er niet meer om het is mij al zoveel keer telefonisch beloofd dat ik er nu moedeloos van wordt eigenlijk moet ik de handdoek in de ring gooien en zeggen bekijk het maar , ( ik stop ermee ) .
Menno , begint er nu eens mee om de chat tot behoren te laten draaien , dat de chat niet vastloopt , dat de mensen niet vast komen te zitten , zo dat de mensen niet gaan klagen tegen mij , ik heb een ( ban ) gekregen .
Nu kreeg ik een mail van iemand wil je mij een schop onder mij achterste geven dat ik vrij komt van de chat zo dat ik weer in kan loggen op Senioren cafe .

Beste mensen , dit is de laatste keer dat ik reageert op dit probleem wat nog niet is verholpen .

Met vriendelijke groet,
Berto.
Berto
Moderator

Berichtdoor Rhea » 07-07-2010 6:39

Inderdaad mensen er blijven problemen bestaan, die kan men niet af reageren op Berto. Want hij heeft alles gedaan wat in zijn vermogen lag.
Menno heeft ook mij beloften gedaan om een en ander na te zien, maar helaas er veranderde niets.
Misschien zou het voor hem handiger zijn om meerdere mensen in te schakelen om te helpen, waardoor alles wat meer naar wens kan verlopen.
In elk geval reageer het niet af op Berto, want hij heeft er alles aan gedaan om het voor ons wat aangenamer te maken.
Vriendelijke groeten van Rhea.
Vriendschap geeft ogen aan de afstand en een stem aan de stilte

Rhea

Berichtdoor francien » 09-08-2010 8:31

nog maals vraag ik of er nog iets gedaan kan worden dat ik in de chatbox kan komen ,maar las dat er velen er niet in kunnen als ik in log staat er bij u bent wel geregistreed en mijn account is ook geactiveerd ???
francien

Berichtdoor inekec » 14-08-2010 12:47

Dacht in eerste instantie niet in de chatbox te kunnen komen daar mijn ww van het forum gewijzigd is,hield dit ook voor de chatbox,maar daar kan ik nog gewoon met mijn oude ww inloggen!
De dingen zijn zoals JIJ ze zietje kunt ze maar beter positief bekijken!
inekec

Plaats Bericht

Keer terug naar Over de Chatbox